Šel jsem do kurzu s dcerou s tím, že jsem chtěl, aby se uměla vypořádat se svými emočními slabými stavy a aby si aktivovala intuici. Celou dobu jsem pozornost dával špatným směrem, viděl jsem blok/problém v tom, že jsme ji nedali základy v sebevědomí, ale ve 5. lekci jsem se dozvěděl, že ho má. Až díky kurzu mi docvaklo, že ten hlavní blok je jiný, že se necítí úspěšná v životě. To vysvětluje spoustu situací, kdy se jí startují ty emoční slabiny. Jsem moc rád, že jsem si kurz a vás všechny přitáhl do života, ukázal mi jiný úhel pohledu než předchozí zkušenosti. Díky
pokud máte komenář i od ročice, napište ho sem
Dievcata Pája&Kati:-), ďakujem Vám za skutočne prijemny a podnetný workshop “ako si priať” a ako si nechat “odviať” tmavy piesok z mysle, ktorý robí bordel v hlave…i v duši…:-)
, nech máte harmonicky den, ktorý vám prinesie pohodu a prospech v tom, co si prajete:-), všetko dobre, Ria
Při zvažování přihlášky do kurzu se krásnou shodou všech okolností právě otevřela nová pobočka v Náchodě, která pro nás byla, z hlediska frekvence dojíždění, dostupná. A právě tam jsme se potkali s lektorkou Terezkou, která se ukázala být naprosto zásadní osobou v životě našeho dítěte. Terezka je opravdu výjímečný člověk. Po celou dobu kurzu z ní sálala pozitivní energie a radost a vyšla nám se vším, co bylo potřeba, maximálně vtříc. S naším desetiletým synem si hned padla do noty a on se na každou. lekci velmi těšil.
Důvodem, proč jsme ho do kurzu přihlásili, bylo pomoci mu umožnit získat schopnosti EOV (extraokulární vidění) a zároveň mu tím rozšířit možnosti (a schopnosti) jeho vědomí. Také jsme u něj pozorovali určitou nesoustředěnost a nechuť k povinnostem, které byly způsobeny částečně i tím, že je ve střídavé péči. Trochu jsme se báli, že právě střídavá péče by mohla být překážkou pro úspěšné absolvování kurzu, což se ale nakonec naštěstí nepotvrdilo.
I přesto, že se náš syn v průběhu kurzu připravoval na přijímací zkoušky na víceleté gymnázium, tak obojí zvládal. A věříme, že i díky tématům, která se v jednotlivých lekcích probíraly, se na gymnázium dostal jako jeden z nejlepších. Těch 10 lekcí rychle uteklo a na konci si syn přál pokračovat v navazujícím kurzu, ideálně hned 😊 Dokonce prohlásil, že kurz je jedna z nejlepších věcí, co zažil. Nečekali jsme, jak moc budeme jako rodiče zapojeni do průběhu kurzu, ale nakonec se ta společná práce ukázala být velmi důležitá. Pro nás byl kurz vlastně taková rodinná terapie, která nám pomohla urovnat vzájemné vztahy po rozvodu.
Díky přístupu Terky, její trpělivosti a vedení se mi podařilo najít příčinu mého trápení a spolu s ní to odstranit. Uvědomila jsem si, co mě blokuje a pracovala na tom. Díky sezení a konzultacím (meditace 10 těl), které jsme měly jsem se posunula dál.
DĚKUJI, moc mi to pomohlo.
Pomohlo mi to hlavně v příjímacích zkouškách na gymp a taky při různých písemkách. A hodně mi to vylepšilo moje REFLEXY.
Po ukončení kurzu jsem začala pozorovat, že už Filip přestává neřešit potíže a napětí pláčem a uzavíráním se do sebe. Najednou byl schopen nám i oponovat a stavět se za své názory. Když si emocionálně nevěděl rady, už jsme věděli jak na to. Asi po půl roce jsme se k Terezce vrátili a já s Filipem v současné době absolvujeme EOV 2 (extraokulární vidění)
Když jsme se s Terezkou viděly poprvé, tak jsem jí řekla, že ani za nic nechci, aby se Filip změnil. Protože je boží a nejlepší J. Ale změnil se. Je ještě božejší J.
Tímto bych chtěla také Terezce poděkovat za její laskavý přístup a za to, jak Filipovi i mně rozuměla, pochopila, neodsuzovala a pomáhala. Moc se těším na všechno, co je ještě před námi.
Kapacita naší mysli a našeho vědomí je mnohonásobně větší než běžně využíváme a o tom, že je možné se naučit vidět se zakrytýma očima už jsem v minulosti slyšela. Moc jsem ale nechápala, k čemu by to mohlo být dobré a popravdě, nijak zvlášť mě to nezaujalo. Pak jsem ale narazila na metodiku extraokulárního vidění (EOV), kterou rozvíjí a šíří mexická asociace Viendo por el Mundo a okamžitě jsem cítila, že se o téhle metodě chci dozvědět víc, a že její smysl je mnohem hlubší než jen naučit někoho „vidět se zavázanýma očima“.
Cítím obrovskou vděčnost, že jsem se mohla zúčastnit kurzu EOV pro lektory. Celé čtyři dny byly opravdu nabité informacemi, zkušenostmi, příběhy a skvělou energií. Tímto bych chtěla moc poděkovat Katce a Páje, které ve spolupráci s Verenice Carvajal, umožňují něco tak neskutečného a také za skvělé vedení. Hřeje mě u srdce, že jsem se mohla stát součástí této rodiny a že i já nyní můžu přispět k tomu, aby byl svět o něco lepším místem pro nás všechny.
Když k nám Matěj přišel, tak slovně nekomunikoval. Na druhé lekci řekl slovo DĚKUJI a na čtvrté AHOJ, AHOJ, AHOJ 🙂 zároveň začal udržovat oční kontakt, usmívat se, vyhledávat fyzický kontakt. Celkově se zklidnil a začal se více zapojovat do každodenních aktivit. Během terapie přestal odcházet z místnosti. Na EEG Biofeedback byl pochválen, že byl pozorný a vnímavý. Zlepšuje se oblékání a svlékání a začal se zapojovat v rámci domácích prací.
Náš syn Matýsek je dnes skoro sedmiletý autista. Na lekce EOV jsme začali chodit v lednu 2022, kdy Matýskovi bylo 6 let a 4 měsíce. Matýsek je neverbální, to je asi, z mého pohledu, nejnáročnější problém. Dále, jak je u autistů známo, oční kontakt nebyl před lekcemi téměř žádný, zájem o sdílení chyběl, o mazlení nestál.
Změn u Matýska s každou lekcí přibývalo, každý pokrok nebo změnu jsem mu psala do sešitu. Matýsek sice stále nemluví (zatím jen pár slov), ale má zájem o sdílení, přijde se pomazlit, podívá se na nás, když něco nesmí nebo nejde, nechá si to vysvětlit. Při svých oblíbených aktivitách má rád naši přítomnost (dříve o to nestál, spíš odcházel). Občas pomůže i s uklízením. Jasně už vybízí i ke hře, buď mladšího brášku nebo nás (maminku a tatínka).
Ve školce si změn všimla i paní učitelka a moc Matýska chválila, že se už snaží něco říct: pes, bazén, ahoj v adekvátním kontextu. Dále ochraňuje menšího spolužáka a více se zapojuje do kolektivních aktivit.
Mohla bych psát ještě hodně dlouho. Zkrátka lekce EOV nám pomohly u Matýska „NĚCO“ rozběhnout a my rodiče to „NĚCO“ musíme stále rozvíjet, aby se náš Matýsek měl v budoucím životě dobře, aby byl spokojený a šťastný.
Klárka byla na začátku kurzu velmi emočně nestabilní. Uzavírala se sama do sebe. V rodině i ve škole docházelo k velkým neshodám. Péče psychologa ani dalších terapeutů moc nepomáhala. Po počáteční nechuti k lekcím a cokoliv se obecně učit se změnilo v zájem a chuť spolupracovat. Zlepšil se vztah a sdílení nejen k lektorce, ale i k mamince. Je sebevědomější a lépe zvládá kontrolovat své emoce.
Dievcata Pája&Kati:-), ďakujem Vám za skutočne prijemny a podnetný workshop “ako si priať” a ako si nechat “odviať” tmavy piesok z mysle, ktorý robí bordel v hlave…i v duši…:-)
, nech máte harmonicky den, ktorý vám prinesie pohodu a prospech v tom, co si prajete:-), všetko dobre, Ria
Skvělé lektorce Katce Kuřátkové patří velký dík za celkový přístup k oběma holkám i za čas, který následně věnovala nám rodičům. Určitě nebyla náhoda, že nás kurzem provázela právě ona. Když se u nás řekne EOV, všichni si vybavíme hodiny s Katkou.
Katčin příjemný hlas doprovází holky i nadále v podobě namluvené léčivé meditace, kterou si v případě potřeby rády pouští. Kousek jejího světla je otiskem uvnitř nás.
Děkujeme za vše a těšíme se na možnost pokračování 🙂
Dítě si Katku moc oblíbilo. Já jsem vděčná za její profesionální a lidský přístup, je to úžasná bytost, předává srdcem, děkuji!
Dievcata Pája&Kati:-), ďakujem Vám za skutočne prijemny a podnetný workshop “ako si priať” a ako si nechat “odviať” tmavy piesok z mysle, ktorý robí bordel v hlave…i v duši…:-)
, nech máte harmonicky den, ktorý vám prinesie pohodu a prospech v tom, co si prajete:-), všetko dobre, Ria
Díky přístupu Terky, její trpělivosti a vedení se mi podařilo najít příčinu mého trápení a spolu s ní to odstranit. Uvědomila jsem si, co mě blokuje a pracovala na tom. Díky sezení a konzultacím (meditace 10 těl), které jsme měly jsem se posunula dál.
DĚKUJI, moc mi to pomohlo.
Pomohlo mi to hlavně v příjímacích zkouškách na gymp a taky při různých písemkách. A hodně mi to vylepšilo moje REFLEXY.